lördag 13 februari 2010

Resultat

Igår blev en hel dag med mamma. Vi börja med att åka till stan för att göra en ansiktsbehandling i 1 1/2 timme. Fick presentkort när jag fyllde år. Det var himla skönt! Sen lite lunch och så titta lite på tapeter till bygget. Hitta en fin till 6- åringens rum från Eco tror jag. Grön med fjärilar på. Tänkte göra en fondvägg vid snetaket. Få se om hon gillar den!?
På kvällen fick vi resultatet på våran betonggjutning. Blev rätt bra faktiskt. Lite bubbler blev det men det var första gången och jag fick lite bråttom i slutet och hann inte skaka tillräckligt. Men många nya ideér fick man och jag har redan skrivit listan på verktyg jag behöver.
Bilder kommer på underverken lite senare, de ligger på vattning just nu.
Köpte ialla fall krukformar så jag kan göra flera hemma och tre små värmeljusänglar att hänga i fönstret. En för varje ängel jag har hemma. (Ibland ialla fall).

Inga kommentarer: