torsdag 25 mars 2010

Nya högar

Ledig idag så då gick jag ut eller in i den kallare delen av huset. Vi ska riva golvet i helgen och då tänkte jag få bort de sista skivorna på väggarna först. Det tog mig en timme att få en liten hög med skivor och reglar och en större hög med isolering. Isoleringen tar sån plats bara.


Det ser inte mycket ut på bilderna men det blir mer skräp än vad man tror.
Bakom den svarta plasten har vi nu bara stockarna som huset är gjort av, så därav det varma huset. Det lär väl inte bli bättre när golvet försvinner men jag läste att det skulle bli 15 grader varmt någonstans, kanske här!


Bredvid vårt fina tillfälliga förråd så har vi vår isoleringshög. Sambon har kört lite till tippen så nu är den bara hälften så stor mot vad den varit. Vad glad han ska bli när jag slänger ut den isoleringen jag rivit idag.

Imorgon ska vi till Wallmans salonger innan vi tar nya tag och det ska bli jättekul!
Sen får jag väl tända brasan och elda skräp medans de andra river golvet.

Inga kommentarer: