fredag 2 juli 2010

Semester

Träffa snickaren på jobbet i onsdags och han undra varför jag såg så glad ut? Händer det något hemma? Nej, jag saknar dig, svara jag då! Det var bara att säga till så kom han tillbaka men jag sa att först måste vi göra lite själva sen får han komma igen.

Nu har vi semester och då ska vi förhoppningsvis få något gjort. Sambon ska bila klart den lilla snutten som är kvar och sen så hoppas jag han lägger in granab nästa vecka!! Själv får jag fortsätta med min jordhög. Tänkte göra lite idag men gick till stranden med barnen istället och drömde mig bort på segelbåten (som ska ligga på land hela sommaren).

Lite duktig har jag varit, städat efter sambon som klippte granhäcken igår.

Imorrn åker jag till Gotland över dan med en kompis. Vi ska bara gå runt och titta och ha det skönt!

Inga kommentarer: