måndag 27 september 2010

Steget före!

Ja, då sitter man här med läxor. Pluggar Näthandel A och webbdesign på distans och är nu inne i slutfasen. Nästa vecka är sista. Trodde jag låg ganska bra till i fredags när jag skickat in min uppgift 2 i näthandel. Sen när jag kollat mailen så hade kommit ett från min lärare som tala om att jag skickat in upgift 2 till B-kursen men jag läste A-kursen och att jag skulle höra av mig. Saken är den att jag ska läsa B-kursen efter denna så den ligger framme på min skolsida. Så av misstag har jag gått in på fel ochh tittat.
Man ska väl ligga steget före eller?
Nu måste jag i alla fall göra rätt uppgift, plus det praktiska i webbdesign, plus de vanliga övningarna och plugga inför slutproven nästa fredag!! Sa jag att jag måste jobba och ta hand om 3 barn och bygga hus också. Aja, det är snart över och det kan inte bli mer än fel.

Sommaren ett minne blott.

Inga kommentarer: