fredag 29 oktober 2010

I onsdags var jag och shoppa klänning på lunchen till dopet imorgon. Klänningen är i tunt jeanstyg och har som en tubtopp och kommer från Vero moda. Problemet var att det glipa mellan knapparna när jag satte på mig den, så min svärmor fick rycka in och sy ihop den i livet. Tur att man har folk runt omkring som kan hjälpa till!


Idag har jag varit hos min kompis S som håller på att få ett jätte fint hus. De har köpt ett hus som de rivit ut allt i och renoverat upp och nu är snart allt på plats. Var där slutet av sommaren och då var golvet upprivet och man fick balansera på reglarna. Nu bor de där. Allt är inte riktigt på plats men man känner sig som hemma. Deras tomt ser ut som vår, uppgrävd och fin. : )
Köket måste jag säga var jätte fint! Gilla deras köksluckor skarpt. Kanske man ska ha i minnet till framtida köksrenoveringar.

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Snygg och mysigt med dop!

kram