onsdag 18 december 2013

Lite fix i sovrummet.

Blev halvdag idag. Barnen har jullunch i skolan och föräldrarna får komma och äta. Mannen gick med de 2 yngsta och jag gick med M som hade senast lunch. Trevligt. Sen hem och fixa lite.
 
 
Fick upp lite bröllopsbilder som jag förstorat. Så himla nöjd med dom!

 
Sen ska denna spegel upp men jag vill måla om ramen först. Tror den ska få bli svart? Tanken var vit från början men den kommer hänga bredvid de svarta ramarna och då kanske svart blir bättre.

 
Köpte mig en liten tomte igår som får stå i fönstret.....

 
ihop med min Miranda samling. Älskar dom björnarna, så söta!

 
Mina dockor som jag köpte på Mallis 1997 sitter på hyllan ovanför sängen.

 
Bredvid mannens lampa hänger fina halsband vi fick av A på bröllopsfesten som hon gjort.

 
Hjärtat som jag fått av min äldsta kompis A hänger så fint över oss när vi sover.
 
Ha en toppen kväll!

9 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Fina bilder!
Vilket mysigt initativ från skolan att föräldrar och barn äter jullunch tillsammans.
kram

svart vitt och rött sa...

Vilken fin fotovägg du har ordnat! Kul med fotografier som betyder mycket! Ha det gott!

Home2tiny sa...

En svart spegel jämte din fina fotovägg kommer bli jättesnyggt. Kramisar Tina

Hannis sa...

Svart spegel röstar jag för!
Tror det blir snyggt bredvid svarta ramarna=))
Och nu tänker jag att jag måste dra ut bilder. Det ska man ju göra.
Allt ligger i datorn där ingen ser dom, det är ju synd.

Kram Hannis

Angela sa...

mysiga bilder och fina foton :-)
Vilka härliga halsband!
ha en toppen dag
kram kram

mina finaste. sa...

Hihi, nej Matthew är inte fel att titta på :)

Vad mysigt det lät att äta jullunch tillsammans! Hoppas det blir sånt för oss med när det är dags!

Ha en skön torsdag!
Kram

Anette Ryan sa...

Gillar blandningen av era foton. Vi har fortfarande inte gjort våra bröllopsfoton och det är drygt 3 år sedan!!!!
Vi har sagt att nu när vi båda är hemma och lediga så ska det fixas och har hamnat på vår "to do list".
Kram Anette

Maria - Wikers Liv sa...

Så trevligt att bli inbjudna till skolans jullunch! =)
Svart tror jag blir toppen på spegeln, tillsammans med de vackra korten på er!
Kram /Maria

kavallinskan sa...

Svart blir snyggt på spegelramen! Så vackra bröllopsbilder på er och jättefina halsband!
Kram viktoria