onsdag 5 augusti 2015

Slut på semestern.

Så är man åter tillbaka i verkligheten och tiden rullar bara på!
Vi har flängt runt rätt mycket sista dagarna/veckan. M har tittat på häst både i helgen och i går. Hon ska hyra en för att ha på skolan. Testa på hur det är att ha häst på heltid. Tyvärr var den inte som hon tänkt sig så det blir till att kolla vidare....



Sen har vi varit och tittat på kanin i 2 omgångar. Första till tjejerna och de är tingade och andra till mig som fick följa med hem! Så kul så!
Fixat hemma med vedförrådet och burar har vi gjort och då med några vändor till bygghandeln, färgaffären mm. Så det känns som vi knappt varit hemma.

Hur har ni det? Jobbar eller semester?

4 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Vad härligt att det blir kaniner för hela slanten hemma hos er. Så söt din lilla kanintjej och så fin kaninbur. Håller tummarna för att ni hittar rätt med häst snart också. :)

Här njuter vi av de sista dagarna innan vardag och skola sätter igång igen. Kramar ut det sista av bad, sovmorgnar och middagar i trädgården. Mysigt.

Ta hand om dig och lycka till med era nya husdjur.♥

Kram Lotta

Maria - Wikers Liv sa...

Första dagen på jobbet idag. Mjukstart.
Så bra att kunna hyra häst och att ha den på skolan!
Grattis till tillökningen! Det bor en kanin hemma hos oss med :)
Kram/Maria

A House With A View sa...

Rätt häst dyker nog upp, bara att leta vidare :) Kul med ert kaninintresse också. Vi har haft kaniner tidigare då äldsta dottern bodde hemma, nu har vi bara en katt.

Jag har en vecka kvar av min semester, ska försöka få något gjort i trädgården och i huset. Trodde jag skulle hinna med mycket under ledigheten men det har inte blivit så.

Kramiz aka

Villa Ell sa...

Min äldsta har i omgångar tjatat om kanin, nu i sommar har vi varit kaninvakter i tre veckor och han vill inte längre ha en kanin (precis vad jag anade) bra att vi får vara kaninvakter då å då...
Jag har nästa vecka kvar

Kram
Sandra