tisdag 23 juli 2013

Nya soffan

I Finland tog vi oss en liten tur till Juuka där Tulikivi fabriken ligger. Ni vet Tulikivispisar som man eldar i. Håller värmen bra och himla snygga. Där hitta vi vår soffa. Så himla cool!! Vill ha!
 

 
Var de inte stencoola?! : )
Soffa, bord med duk, fotölj och en matta.

 
Jag skulle nöja mig med fotöjen och bordet. Så snyggt gjorda och kostar säkert en förmögenhet men det vore det nästan värt.


Tänk att sitta ute i trädgården och fick i denna soffgrupp.
 
Ha en toppen dag!

 











3 kommentarer:

Hannis sa...

Det där var riktigt coolt!!
Undrar hur man gör dom där?

Lär behövas en kranbil för att frakta =))

Kram Hannis

Anette Ryan sa...

De var ju jättehäftiga men hur sköna var de på en skala...? ;-)
Snacka om stensmak i rumpan!
Kram anette

Min plats i solen sa...

Så läckra och jag förstår din kärlek. För några år sedan satt jag i den ljuvligaste betongfåtölj på Körsbärsgården på Gotland och det var kärlek vid första ögonkastet. Då bestämde jag mig att en dag... Men i sommar får jag nog nöja mig med min nya betongplatta i köksträdgården. ;)

Sköt om dig Kia och ha det fortsatt gott i sommarvärmen!

Kram Lotta