fredag 4 oktober 2013

Min lilla röda....

toalett har jag inte visat er.
Den blev faktiskt klar lagom till vår grillfest eller ja det fattas foder men det är funktionell! Den har gått  att använda innan men vi hade ingen lampa där inne plus en skarvsladd från pumpen till toan ut genom dörren. Jo, förresten lampa fanns men inte kontakten utan man fick skruva på själva glödlampan. : )
 

 
Så himla nöjd!!

 
Tavlorna gör sig så bra mot det röda!! Kanske knasigt att sätta så fina alster på toa men där ska väl det också vara fint. Duktiga Annelie som målat.

 
 Krokarna hitta jag i en butik i Finland i somras som jag tyckte skulle passa bra.

 
Bilderna ger inte riktigt rätt röd. Färgen är Faluröd färg och den är inte så ljus som på sista bilden.
 
Ha en toppen helg! 

1 kommentar:

Hannis sa...

Coolt!
Jag är så jäkla harig när det kommer till färg. Märkligt med tanke på att jag på 90-talet hade hela hemmet såg ut som att man klev in i Indien.
Men jag tycker det där var snyggt!

Kram Hannis