torsdag 17 oktober 2013

Vad klok hon är!!

Ni kanske har sett serien Games of thrones. Vi hade inte det men så köpte jag boxen första säsongen och jag, mannen och M har tittat ett avsnitt per kväll. De har velat se flera men jag vill ha det kvar lite längre. Säsong 1 avklarad och säsong 2 beställdes. Himla bra serie men mycket att hålla reda på!
Så igår skulle vi titta innan Grey´s kl 21. Det är min favorit på tv, nått annat behöver jag inte titta på. Ett avsnitt hann vi med och då tyckte mannen att vi skulle strunta i Grey´s och titta på ett till. De var 2 mot 1 så då tyckte han att de vann men då sa M: Mammas röst är större än så. : )
 
 
Tänk vad kloka barn man har!!
Mannen sa då att vi skulle kunna sitta 20 stycken här och ändå inte få titta vidare. Ja, vad ska jag säga?? Min röst räknas rätt högt.
 
Ha det toppen!

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Haha, visst är det så att mammornas röst räknas högst ;) Klok dotter du har, kram Suss

Hannis sa...

Underbart!
Så rätt också, en mammas röst väger tyngst!

Kram Hannis

Anette Ryan sa...

Så rätt så!
KRam Anette