torsdag 24 mars 2016

Glad Påsk

Skärtorsdag idag och påskkäringarna flyger till Blåkulla.
Jag tog ledigt idag och det känns helt rätt eftersom solen skiner idag. 
Har varit lite sisådär med det på sista tiden....
Så huset nystädat och påskledigheten kan börja!


Alla kaniner fick komma ut i sina utehagar i det härliga vädret.
Alla utom Brago för att vill inte. 
Nä, jag ska sitta här i min bur och titta på de andra som är ute.
Han har nämligen uppsikt över hagarna från sitt fönster.
Så fort jag gick in i kaninstugan gick han och gömde sig i huset.
En riktig hemma kille!
Sol fick han ändå när den lös in till honom.
Få se om han vill gå ut när han får hage direkt från sin bur??

Ha en riktigt Glad Påsk!!

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilken sötis!! Vad härligt att kaninerna börjar få komma ut och njuta av våren, gissar att de njuter!!

Skönt att ha haft en ledig dag!! Och så härligt med nystädat :)

Påskkram aka

Min plats i solen sa...

Glad påsk på dig vännen! Hoppas solen har fortsatt lysa hos er och att ni får en riktigt fin påskhelg tillsammans.♥

Kram Lotta

Ps. Brago är en riktig sötnos och ibland kan det vara tryggt att skynda långsamt. ;)

Home2tiny sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt Glad Påsk. Kramisar Tina