tisdag 11 december 2012

Är ni i fas?

Mindre än 2 veckor kvar till julafton! Vi ska inte vara hemma i jul utan beger oss till de finska skogarna nästa torsdag och då känns det ännu kortare. I år har jag inte koll på julen som jag brukar. I vanliga fall har jag planerat det mesta låååångt innan men i år har jag ingen lust och är inte klar men det känns som det kvittar. Julen kommer ändå och den blir som den blir!

bild lånad från nätet
 
Hur ligger ni till? Har ni fixat allt redan? Eller stressar ni runt? Gör inte det, det blir bra ändå!

7 kommentarer:

Hannis sa...

Jag stressar inte ett dugg!
Resten av familjen åker till min bror men jag stannar på hemmaplan med mormor och morfar så för min del blir lugnt och skönt.

Tror ni får det härligt i de finska skogarna=))

Kram Hannis

TIDSOPTIMISTEN sa...

Nej jag är långt ifrån klar men blir aldrig stressad ändå utan kör med samma motto som dig "det blir bra iaf" och vi ska heller inte fira jul hemma så det är mycket man slipper fixa också ;)

Kram Ullis

svart vitt och rött sa...

Julen kommer i allafall, men det är nog arbetstoppen på jobbet som stressar mig mest. Fullt upp och ganska långa dagar... men på måndag ska det vara klart, och då kan man gå här och pyssla med julen lite mer. Inte i fas här alltså :-)

Tina sa...

Stressar inte heller, förstår inte riktigt varför man ska göra det?!

kramen

FruNeroLindström sa...

Nja, vi har lite smått kvar. Men så har vi ju ett ett års kalas med att planera, dagen innan. Men det blir som det blir.
Huvudsaken är att man får träffa nära och kära.
Enligt vår tidning är det 89 år kvar till nästa gång man kan få triss-tal-datum. Fick fundera en stund innan jag insåg att det kan stämma, 2101-01-01. Men tänkte som du med innan, att det blir först 3001-01-01.
Ha en mysig Onsdag, Kram Malin

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hos mej har det infunnit sig en julmys känsla där jag går runt o tror att jag redan har jullov..så näää..här är det ingen stress.

Kramen

Nilla Q sa...

Nej, inte alls klar med nånting. Konstigt nog känner jag mig inte stressad, känner lite som du, det blir som det blir. Inte likt mig, men skönt. Hoppas det håller i sig ända fram till jul!

Kram Pernilla