söndag 2 december 2012

Hej mitt vinterland.....

Ha en toppen söndag!


5 kommentarer:

millandante sa...

MYSIGT!!

Adventskram:)

A House With A View sa...

Riktigt vintrigt och vackert!! Jag har också fått snö, tjoho!!!

Kraaaaaaaaaam aka

Anette Ryan sa...

Hog mysfaktor det dar! Ja i allafall i mina ogon och med lite distans sa har fran andra sidan ;-) Perfekt om man gillar det och sa kom det lagom till 1:a advent ocksa.
Fina stjarnor i forra inlagget. Den sista i metall vurmar jag lite extra for da jag hade en sadan i mitt fonster nar jag vaxte upp. Den har tom foljt med mig anda hit till Melbourne.
Kram Anette

Hannis sa...

-17 här idag...
Men det var härligt ändå på morgonproisen.
Mycket kläder på=))

Bra vecka till dig/Kram Hannis

Helly sa...

Vilken vacker bild! Hoppas du och de dina fick en fin första advent.