torsdag 12 februari 2015

Den lilla ryttaren.

Torsdag med ridning och handboll på schemat. Så först till stallet med N där pappa möter upp och skjutsar A och hennes kompis S till handbollen. Sen när N ridit klart plockar han upp henne och åker hem och jag tar hem handbollstjejerna. Funkar bra. 


Idag bytte vi så pappa fick stå och frysa i ridhuset. Ja, jag också för när jag släppt av A och S så åkte jag tillbaka för att kunna fota lite när vår lilla ryttare tog sig runt. Inte helt lätt att få skarpa bilder när de rör sig och ljuset inte är det bästa men men.





Så duktiga så N och lilla Daim. :) 
Jag var glad att få åka upp till handbollshallen igen där det är betydligt varmare!

I morgon ska jag och tjejerna på symässan. Brukar ni gå på mässor?

2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Daim, vilket gulligt namn på
Den lille för han var (hon?) riktigt söt..
Köra hit o köra dit, vem
Hämtar mm mm det pågår här hemma med men det rullar på liksom

Kram Sandra

Hannis sa...

Men det var väl det sötaste jag sett!
Dom passar bra ihop=))
Kram Hannis