onsdag 27 april 2016

Dubbelt upp!

N´s kanin Madelina är en riktig överraskning.
Idag skulle jag ta ut det lilla pyret och kolla och fotografera.
Först hitta jag inget i pälshögen sen låg den så himla stilla så jag ana oråd.
Men så rörde det sig och jag skulle ta upp den.
Såg lite konstigt ut??
Men det var ju 2 små pyren som låg där!!



Ena hel grå än så länge i mina ögon.


Den andra grå med en vit fläck på huvudet. Den hade börjat öppna ögonen också.


Tänk vad som kan döljas i en hög med päls.
1 vecka har de redan blivit och om ytterligare 1 vecka kommer de säkert hoppa ur boet.
Växer så det knakar!

4 kommentarer:

The Swedish Wildflower sa...

Åhhh, vilka sötnosar! Dubbel lycka! Så mycket gos och mys med kaninungar som väntar framöver hos er. Härligt! :)

Kram på dig♥

Hemma på Sjuan sa...

Åhh så små sötnosar. Kram Suss

Hannis sa...

Jag får smaljkramp i ansiktet av såna där söta små!
Två stycken, så himla kul.
Så fort dom förändras i utseendet på bara en vecka.

Hur reagerar Smilla på kaninerna?
Är hon nyfiken på dom?

Kram Hannis

Mycket annat & lite betong sa...

Så mycket som händer hos er! Tråkigt med Biancas små.
Men så roligt att det kom två andra små ungar. Så jättesöta de är!
Hoppkurs i aprilvädret låter ganska ruggigt. Hoppas att vi får lite värme till Valborg.

Kram Agneta