torsdag 20 september 2012

Bok tips.

Femtio nyanser av honom : 50 nyanser av honom

Har ni läst denna bok??
Jag hade inte hört något speciellt om den innan och den säger inte så jätte mycket när man läser på baksidan. Men vilken bok!! Svårt att sluta läsa och lämnar en inte helt oberörd. ; )
Fick den förra veckan i present och i förrgår läste jag till halv tolv på natten, kunde lätt ha fortsatt läsa men behövde lite skönhetssömn också.

M läste på baksidan när jag fick den och tyckte den verka bra. Kan säga att hon får fylla 35 innan hon får läsa den! : ) Men ni andra, LÄS den!

Ha en toppen dag!

11 kommentarer:

Tina sa...

Den pratas det mycket om i media just nu...

kram

Maria - Wikers Liv sa...

Har heller inte hört om den.
Tack för tips!
Kram /Maria

Team Åsgård sa...

Jag såg författaren på TV och hade aldrig hört talas om böckerna. Men dom har tydligen gjort stort rabalder. Har inte läst själv men dom låter spännande;)

FruNeroLindström sa...

Tack för tipset, har några på lager jag måste hinna läsa, men en vacker dag tar ju lagret slut =)
Blev det någon boxning? Hoppas du har inte allt för ont idag i så fall.
Gympa passet var super även igår. Härligt när man bara kan få stänga av hjärnan ibland och bara köra skiten ur sig.
Hoppas du får en riktigt härlig torsdag, Kram Malin

Hannis sa...

Den stora snackisen just nu.
Då kanske man ska läsa den då om du tyckte den var bra.

Men jag förstår det där med 35 år innan hon får läsa=))
Har hört att den är rätt sexig!

Kram Hannis

Ps. Jag vägrar att bli sjuk nu!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack för tipset! Författaren var med på Efter tio här i veckan. Måste nog ta och läsa den :)

Hur gick det med Zigge igår?

Trevlig helg! Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Jag har hört mycket om denna bok det senaste.
Haha. säg inte till henna att hon får vänta tills hon är 35, då kommer hon att vilja läsa den på studs ;)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Mycket annat & lite betong sa...

Nix, har inte läst! Kruxet är att om jag hittar en bra bok kan jag inte sluta att läsa.

Har du köpt något objektiv och mår Zigge bra?

Trevlig helg!
Agneta

Nilla Q sa...

Ja men jag kanske får göra det! Har hört så många prata om den, bla på radion häromdagen. Ska visst vara svårt att sluta läsa när man börjat (som du skriver, så jag måste bara se till att jag har tid!

Trevlig helg!

kram pernilla

Nilla Q sa...

Oj, glömde ju det där med objektiv. Jag har ju inte Nikon, så jag kan inte säga något specifikt objektiv just för den kameran. Däremot kan jag säga generellt att ett 50 mm objektiv med största bländare 1.8 eller 1.4 är ett superbra porträttobjektiv, om du är ute efter det. Det är det jag använder allra medt. Annars tycker jag också om mitt tele, jag har ett 70-300, men funderar på att köpa ett nytt och då kanske 70-200. Innan mitt 50mm-objektiv använde jag nästan bara tele. Men det beror förstås på vad man vill fota...

Kram Pernilla

Helenas enkla vardag sa...

Låter som en bok man måste köpa!!
Alltid kul med ngt nytt!
Ang objektivval så slängde jag ut frågan hos mig också för ett tag sedan! Jag har ett 50 mm 1:8! Men vill hellre ha ett 50mm 1:4 som jag tror är fantastiskt bra! Verkar som de flesta bloggare som tar fina bilder använder det objektivet! Jag har macroringar, men det enda jag kan fota är löösen på blommorna så dom var verkligen för bra!! Tack för titten hos mig!
Ha en bra onsdag!
Kram Helena