torsdag 27 september 2012

Killar & prylar??

Sambon prata i helgen om att vi måste köpa en motorsåg. Igår kom han hem men en och lite till. Visa glatt upp några byxor man ska ha ifall man sliter och då är dom gjorda av något starkt material och sen en hjälm med skyddsvisir OCH en fil (till kedjan). Han var som ett barn på julafton och skulle ut och testköra den efter middagen. Tyvärr hanns det inte med innan mörkret kom men idag ska det ske!!
 
Echo Motorsåg CS2600ES 2,9kg


Så kul att se att prylar kan ha en sån effekt på folk. Det tindrar liksom i ögonen på honom när han pratar om att få gå ut och såga. Fast det är nyhetens behag sen när han kommit en bit på den stora stockhögen så tindrar dom nog inte lika mycket.

Ha en toppen dag!

6 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Hahaha, min man är likadan. Fast det var nog jag med igår när jag fick klockan, ville liksom ge mig ut direkt i mörkret. Och idag blev det till och med en extra tur efter "Boot-Camp"-passet bara för att få testa lite olika funktioner.
Hoppas du hittar din motivation. Snart drar ju oktoberutmaningen igång, hoppas den kan hjälpa lite på traven. Kram Malin

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Tja, vissa blir lyckliga över en motorsåg, andra över något annat. Kan garantera att min makes ögon tindrade extra mycket här om dagen när senaste skivan av hans favoritband damp ner i brevlådan. Medans mina ögon kommer att tindra på lördag då jag ska på inredningsmässa... :-)

Ha en fortsatt fin vecka!

Tina sa...

Ja, inte vet jag. Har samma tankar där!

kramen

Maria - Wikers Liv sa...

Hihi, ja vi har våra olika intressen! ;)
Kram /Maria

svart vitt och rött sa...

Hahaha, vi har alla något som vi gillar lite extra mycket :-) Härligt! Ha en bra kommande fredag!

Nilla Q sa...

Ha, ha, det där känner jag igen! Precis så var det när C kom hem med röjsågen och skulle röja på baksidan. Men konstigt nog har jag inte sett honom använda den på ett bra tag nu;)

Kram Pernilla