torsdag 22 augusti 2013

Överraskning!

Sambon hade en sak att fixa och det var bröllopsresan. Hade inga större förväntningar då planering och framförhållning inte är hans grej! Jag hade varit nöjd med vad som bara han hittat på något.
Så en dag hämta jag posten och där låg ett stort kuvert adresserat till sambon från flygbolaget?? Ringde honom och sa att han fått post, vilket han tyckte var jätte konstigt.....varför skicka taxfreekatalog när vi bara ska till Dalarna??? Ja, mycket konstigt!! Hm, jag som har lite svårt med att andra planerar åt mig råka då gå in och kolla bokningsnumret, bara så jag hade kontroll. : ) Turkiet en vecka är väl inte helt fel! Farmor bor hemma med barnen.

Så ha det toppen där hemma för vi åker nu!

4 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Åh så härligt! Ha en riktigt fin bröllopsresa!

Hannis sa...

Men hallååååå??!
Du glömde din väskbärare=))

Ha nu en fantastisk resa!
Kram Hannis

svart vitt och rött sa...

Åh, så härligt!!! Kanonväder garanterat! Ha det jätteskoj!

Min plats i solen sa...

Haha, jag gillar det där att du gick in och kollade. Bara för att ha koll. ;)

Ha en fantastiskt fin bröllopsresa!

Kram Lotta