fredag 8 november 2013

Present

Det var inte bara köket som fick sig en omgång när mannen var borta utan också "hans" toalett. Han säger att det är hans och den röda är min. :) Så på fredagen ramla det in målare (till köket), rörmokare, elektriker och mattsättare. 3 skulle in på denna lilla toalett. Finns det hjärterum....
 

 
Nya matta på golv och väggar blev det. Även här ska fönstret målas vitt. Taket fick sig en släng av vit färg och sen så blev det nytt handfat med skåp och ny spegel. Så toaletten var hans födelsedagspresent och köket var min. :)


 
Önskar er en toppen helg!

6 kommentarer:

Villa Ell sa...

Vilka bra presenter ni ger varann :-)
Fint blev det!
Trevlig helg
Kram Sandra

Mycket annat & lite betong sa...

Snyggt! Ser lite elegant ut!
Han blev väl nöjd med sin present!?

Trevlig helg!
Kram Agneta

Hannis sa...

Det där skulle jag vilja ha som min toalett! Min alldeles egen liksom!
Snyggt!

Skönt det där med avslappnat runt nakenhet!

Kram Hannis

Home2tiny sa...

En present jag hade blivit superglad för, en renoverad egen toalett, ja tack. Ha en mysig helg Kramisar Tina

Postadress Torslanda sa...

Men åh vilket lyft! Så omtänksam du är och fixar när maken är bortrest. Kram!

svart vitt och rött sa...

Jag anar att han blev överraskad av allt du hittar på när han är iväg :-) Kanonfint! Kul att låta hantverkarna bara välla in så :-) Ha en go kväll!