onsdag 3 november 2010

Ledig

Imorgon har sambon sagt att han ska försöka vara ledig för att fixa lite hemma. Jag tar det hela med en nypa salt då jag varit med förr! : )
Jag har i alla fall förberett om han nu är det genom att plocka undan och dammsugit golven i M´s rum och myshörnan där han ska lägga golv och sätta lister. Vårat sovrum har han redan lagt golv i, fattas bara lister.
Nästa vecka ska jag nog ta mig till Ikea och köpa garderober. De har erbjudande om paxstommar så jag tänkte passa på. Och om golvet och listerna är på plats så kan jag till och med sätta upp dem!!



Sen måste jag bara visa den här urgulliga kalendertomten jag beställde från Panduro. Hur cool som helst och hela 165 cm hög blir den. Tänkte knåpa ihop den till mina tjejer inför jul. Måste bara hitta lite ro och tid att göra den på.