torsdag 18 november 2010

Skruva

Idag var jag ledig och efter att lämnat barnen och gjort klart min skoluppgift så gick jag upp och torka av nya golven och sen börja jag skruva ihop lite saker från Ikea.
Jaha, vad ska detta bli då?


Det blev en lådhurts till A´s skrivbord.



Sen blev det lunchpaus och hänga lite tvätt innan jag gick på sängen som bestod av tre kartonger. Självklart måste man öppna alla på en gång. Jag hade en i varje rum och flytta runt lite medans jag skruva. Det gick jättebra men tiden sprang iväg och jag hann inte med lådorna. De får jag ta imorgon.
Förresten kommer mitt fadderbarn hem till mig imorgon, för hans mamma ska måla i N´s rum.

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Snygg och smart säng!

Ja, zinkhuset var med i leveransen men tror du redan har funnit det ;-)

kram Mia