måndag 4 juli 2011

Avslutning ridläger


A har varit på ridläger i veckan och i fredags var det avslutning med liten uppvisning för föräldrar. De var så duktiga i värmen och programmet hade de lärt sig samma dag.




Det avslutades med lite stafettlekar. Gäller att hålla i både kon och häst m.m.
Samt hålla tungan rätt i mun när man ska upp på hästen igen efter att snurrat 5 varv.



Trött blev hon.


Men så fin med sin lägerrosett!



Efteråt fick N sitta bakom syrran ut till hagen.


Även M fick en häst att rida på. Hon har själv gått här när hon var mindre.

6 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilken duktig liten tjej!! Och vilken rolig bild när hon ligger helt utmattad över hästen, haha. Förstår att hon måste ha varit superlycklig över lägerdagarna!!!

Önskar dig en riktigt fin tisdag!

Kraaaaaaaaaam aka

Postadress Torslanda sa...

Åh så spännande! Ridläger! Min dotter vill så gärna börja på ridskola men det får bli lite längre fram.

Tina sa...

Jag är ärligt talat rädd för hästar. Allergin har gjort att jag aldrig vågat närma mig djuren, svägerskan har stall o flera hästar. Undrar om jag eller hästen blir mest nervös när jag närmar mig..
Gulligt när A hänger över hästen där..
Fy 17, för nedkissade bär, mina plockade jag på tomten o är (förhoppningsvis) kissfria.
Kul med semester, vad ska ni hitta på för kul?

Kram o ha det jätteskönt hela familjen!

Hem och Lycka sa...

Duktig tjej, skulle aldrig våga själv!

kram Mia

Hildas hem - Sofia sa...

Så mysigt med ridläger, vi hade hästar som liten och jag kan sakna det. Men tyvärr hinner jag inte ta hand om hästar.

Jag önskar dig en härlig onsdag!
Kram Sofia

Hannis sa...

Så härligt!Och så söta=))
Vilken utmaning med stafetten.

Hoppas ni har sol i massor!