torsdag 8 december 2011

Julbord

Idag har jag varit på julbord i skolan. Alla elever fick bjuda in 2 stycken var och så var vi uppdelade i olika sittningar med respektive klass. A hade första passet 10:20 och dit hade jag lurat med en kompis och vi tog en promenad upp till skolan i det härliga vädret. Kom lagom i tid för att äta årets första julbord. Gott var det och sen en promenad hem för att hinna prata och säga hejdå till K innan jag tog bilen tillbaka till skolan för att vara med på M's sittning 12:25. Dit kom även sambon och då fick han äta och jag var bara med som sällskap. : )
Ett trevligt inslag som det gjort i 3 år tror jag och hoppas de fortsätter med!

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken fin tradition!
Kram

Helena sa...

Vad mysigt det låter!
Julbocken var verkligen fin.
Klart du var värd den :-)
KRAM från mig!

Tina sa...

Det var en bra lösning på att alla kunde få vara med, en fin tradition!

Kram o trevlig helg

Postadress Torslanda sa...

Fin tradition! Och så fin din stjärna är. Mossa och ljusslinga blev ju extra plus och juligt. Ha en fin fredag - här håller vi i hatten, storm deluxe över Gbg

Postadress Torslanda sa...

Nej du, ingen snö på denna sidan landet. S T O R M och regn. Usch så stormigt det varit. Hemskt igår. Jag höll mig inomhus. Ska läsa lite på ftonbladet nu. Ha en fin lördag