fredag 20 september 2013

Välja

I morgon ska vi ta oss till Nyköping och titta på Ökna gymnasium. M som fyller 15 snart går i 9:an och det börjar dra ihop sig för att välja gymnasium. Hon och hennes kompis är inne på häst och vill gå på något djurgymnasium. M vill gärna bo där ihop med kompisen och det går väl bra för oss (läs mig, pappa vill att hon ska bo hemma jämnt) men jag vet inte vad kompisens föräldrar tycker om det? Nu ska vi i alla fall åka och titta med tjejerna, bra att se vad som finns.
 
 
Tänk vad tiden går!! Snart har de väl flyttat alla 3....
 
Ha en toppen helg!
Kram

5 kommentarer:

Anette Ryan sa...

Oj, stora beslut som ska fattas. Visst går det fort. Nästa år har jag båda mina tjejer i skolan.
Lycka till med utflykten och hoppas det blir bra.
Kram Anette

Hannis sa...

Pang säger det bara så är dom på väg in i andra liv=))
Men man vet aldrig, precis när min mamma hade dragit en lättnadens suck över att vi fyra flyttat hemifrån så började vi flytta hem igen.
Bara för en kort period men ändå.

Skämt och sido.
Det är svåra beslut att fatta när man är 15. Men att satsa på något med djur låter som en bra grej!!

Kram Hannis

Team Åsgård sa...

Ökna har väldigt bra rykte här ikring det jag har hört. Ja, det bara rasslar till så är ungarna ute. Jag har bara en kvar hemma. Ha en bra dag:))
Kram!

Emilias sa...

Hej!
Vad spännande :) Minns själv när jag skulle vilja gymnasie... Inte lätt att ta ett så viktigt beslut när man bara är 15 år. Tur hjälpsamma föräldrar finns :)

Kramar

Postadress Torslanda sa...

Ojojoj , stora grejer det här.