måndag 30 maj 2011

Kalashelg

Helgen har gått i kalasets tecken.
I fredags var N bjuden på disco/kalas. Mamma I skjutsa upp N och hennes dotter S till kalaset och kom sen tillbaka och åt taco med oss. En tjejkväll blev det då sambon var ute och paddla hela helgen och hennes sambo är bortrest. Fick även träffa deras lilla 10 veckors Bixa, en schäfervalp. De är så söta när de är små, som små nallebjörnar. Hon skällde på Zigge. Tyckte han var lite stor och läskig. : )
Lördag var M på Bergadagarna och hjälpte till med ponnyridning och på kvällen var det 50 års fest som stod på schemat. 2 av hans barn som fyllde år gjorde ett framträdande. V som går i M´s klass sjöng två låtar medans hans storasyster spela gitarr. Det var strongt gjort tycker jag!! Hade jag aldrig gjort.
Söndag skulle vi också på kalas. Mitt fadderbarn och hans pappa hade kalas. Vi kom lite innan alla andra för M skulle iväg på ridning sen.
Har fortfarande ingen data och det saknade jag i helgen då vädret inte var det bästa. Väldigt växlande och blåsigt. Så mellan kalasen har vi haft det lugnt och softat lite.

4 kommentarer:

millandante sa...

Ser en till som softar...;) Såå söt!!

Kram

Emilias sa...

Så roligt med en riktig kalashelg :)
Kram

Postadress Torslanda sa...

Härligt med kalashelg! Trädäck - jag håller tummarna för att det blir ett hos er också snart!

Helena sa...

Soft stil kissen har :-)
KRAM från mig!