måndag 13 juni 2011

Kristi himmelsfärd

Det är sånt här vi roar oss med när vi är barnfria en långhelg. : )
Den här jordhögen håller på att flyttas och man ser hur långt ut den gick innan vi börja återfylla runt huset. Det blir liksom lite pepping att se att det faktiskt händer något. Innan så skotta vi 5 kubik singel som inte räckte hela vägen så i helgen kom de sista 2 kubiken på plats. Så nu är det bara skotta jord för fulla muggar!



Här har jag fyllt upp framför huset och det blev några kärror jord.


Nu ligger det även singel hela vägen här. Sen ska väggarna putsas och altanen återbyggas. Jag håller på att stressa muraren lite! : )


Ikväll blir det 3 års kalas hos brorsonen och jag bjöd in oss på mat också. Imorgon skolavslutning.

8 kommentarer:

Micke Skribent sa...

Besök gärna denna nya blogg som ger svaren på hur och varför våra moderna sjukdomar uppstår.

http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/fibromyalgi-kan-direkt-knytas-till.html

TIDSOPTIMISTEN sa...

Och jag som gnäller över min - helt plötsligt ynkliga - rabatt som ska grävas...Hmm. Ni är verkligen superduktiga, en eloge till ert hårda arbete!

Kram F

Tina sa...

Jisses amalia, hos dig gäller det ha fokus på att gräva! Men så fint och bra det kommer att bli, superduktiga ni är!

kram

millandante sa...

Oooh, duktiga ni!! Imponerande arbete!:)

Tack för att du vill vara med i utlottningen!:)

Kram

Ord & Känsla sa...

Vilket jobb, men det blir ju jätte bra sen när ni är färdiga!
Kul att jag kunde hjälpa dig med att sluta vara anonym, haha.

Ha en fin skolavslutning!
Vi hade vår idag på em.

Kram Helena

Helena sa...

Ja herregud vilket jobb!Vältränad blir du ju på köpet oxå det är ju bra:-)
KRAM från mig!

Sari sa...

Oj, vilket jobb ni gör med huset!! Imponerande!
Skönt att det går framåt! Kanske börjar ni snart se slutet på slitet!
Lycka till!
Kram Sari

Postadress Torslanda sa...

Vilket jätteprojekt!!!! Det kommer att bli superbra när ni är klara!!!