fredag 2 november 2012

Vill ha

Det är ofta så att jag ser något som jag vill ha men väntar på bättre tider och sen när jag väl får tummen ur så  är det slut eller har utgått. Det här fina ljushuset har jag sett HELA sommaren i en butik här hos oss. Åh, ett sånt skulle jag vilja ha. Det har suttit ute på fasaden så när jag passerar så har jag sett det och tänkt lika varje gång. Sen nu på hösten har det kommit upp en skylt om 50 % på huset. Tillslut så tog jag mig in för att nu måste jag väl ändå titta på det. Sagt och gjort och det fick komma med mig hem för 150 kr. Tyckte jag var ett bra pris.


Står utanför ytterdörren på ett slagbord. Ska hängas upp på väggen men står där så länge, kan hända att det får stå där rätt länge, kanske för alltid. : )


Ha en toppen fredag!

5 kommentarer:

Tina sa...

Ibland kan man bara få för sig att det är något man vill ha, kul!

Trevlig helg!

Hannis sa...

Snyggt!
Och billigt, dom ljushusen jag sett har varit svindyra minst sagt.

Härliga helgen då/Kram Hannis

svart vitt och rött sa...

Jättefint!! Det ser mysigt ut där det står :-) Ha en go helg nu!

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint det är!
Vilken tur du hade den här gången!
Jag gör likadant och oftast är det slut när jag kommer till skott.
Hur gick det med näsblodet?

Kram Agneta

Postadress Torslanda sa...

Fint fynd!!