onsdag 23 januari 2013

Friskt ute och förändring.

Igår var det kallt ute men det gick att springa ändå på kvällen. Bättra till och med på tiden med 48 sekunder. : )


Förändring är det många som vill ha nu. Allt mellan kläder, möbler, livsstil, jobb m.m. Jag vill ändra lite hemma och just nu är det köket som jag vill få till. Närmast ligger köksbordet som är i ek. Tänkte jag skulle olja om det med svart pigment i. Vad tror ni om det? Funkar det eller blir det helt galet? Har ett ek soffbord som jag tänkte prova på. Trött på bordet i alla fall.
Ha en toppen dag!


8 kommentarer:

Emilias sa...

Bra jobbat :) Jag hoppas på att få till ett träningspass imorgon! Att vara sjuk är botten...

Hm, låter som om det kan bli bra :) Jag är ockås sugen på att göra om. Här ska det tapetseras :D

Kram Emilia

OddStyle.dk sa...

Man trænger ofte til lidt forandringer hen i mod foråret, der kommer energien tilbage i takt med at det bliver lysere :-) Fint billede. Rigtig dejlig dag - kram Tina/OddStyle

svart vitt och rött sa...

Ibland är det verkligen jättesvårt att veta om man ska våga testa... det låter snyggt i alla fall :-) Visst är det kul med lite nytt, gammalt och förändrat! Ha en fortsatt go onsdag!

Tina sa...

Ja, nu vill jag också ha nytt lite här o var! Och en resa till värmen...

kram

Bella sa...

Vacker bild och så duktig du är som varit ute och sprungit i kylan!

Vi har också ett ekbord som jag är så trött på, försöker bearbeta sambon att det gjort sitt. Ska bli kul att få se hur ditt blir med de svarta pigmenten, tror det kan bli snyggt :)

Kramar Bella

A House With A View sa...

Heja dig som tränar!!!! Vad duktig du är!! Spännande med ditt ekbords-projekt, det ser jag fram emot att följa:) Jag kan dock inte tipsa, har ingen erfarenhet av det.

Kraaaaaaam aka

Hannis sa...

Förändringar ja!
Jag blir alltid så den här tiden, längtar efter ljus och att göra om.

Grym hurtbulle är du!

Kram Hannis

FruNeroLindström sa...

Härligt jobbat.
Jag gillar ju att springa på vintern, naturen är så magisk då.
Bara det inte är allt för kallt. Men i lördags tog jag buffen över näsa och mun, -12 stod termometen då på. Men kändes inte alls i lungorna. Får se om jag får till ett joggpass nu i helgen, annars får jag nöja mig med rullstolspromenaderna på snövägar som blir på arbetstid.
Ha en riktigt mysig Fredag, kram Malin