måndag 5 maj 2014

Lugnet har lagt sig.

Lördag och söndag bjöd på handboll. A spela cup och det var 3 matcher på lördagen med 2 vinster. Slutspel på söndagen med en jämn match som tyvärr sluta i förlust. Men det är bara fortsätta och kämpa på och sikta in sig på nästa och sista cupen i mitten av juni innan sommarledigt.
 
Måååål!
Sen kan jag säga att lugnet har lagt sig i båtfrågan. Hon ligger tryggt vid båtplatsen och kom inte till skada vid sin lilla utflykt på egen hand. Mannen har förlåtit henne och behåller henne. Han var lite trött på det hela i torsdags och då låg hon lite pyrt till men nu har han lugnat sig. :)
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan!
 

6 kommentarer:

Hannis sa...

Tur för båten att maken har lugnat sig nu=))

Vilken cool bild!
Det är en tuff sport handboll.

Kram Hannis

kavallinskan sa...

Hoppas de vinner på nästa cup!
Tack för att du hänger med till min nya blogg!
Kram viktoria

Min plats i solen sa...

Vilken bild! Du har verkligen fångat ögonblicket Kia. Håller tummarna för kommande matcher för dottern.

Skönt att höra att maken och båten har blivit sams. ;)

Sköt om dig!♥

Kram Lotta

FruNeroLindström sa...

Duktiga de är.
Haha, låter lite som min mans humör ;)
Men sköt att det gick bra.
Nu är jag piggare igen, tror det är sömnbristen efter alla rundor med Ebba som varit de senaste veckorna som tog ut sin rätt.
Så hoppas vår ruset går som jag vill imorgon med pigga ben efter en veckas vila från löpandet.
Kram

Bella sa...

Ooops, låter så där att båten stack iväg på eget äventyr, men tur att det ändå verkar gått okej och att maken förlåtet den lilla utflykten...

Kul med handbollscup, håller tummarna för att det går riktigt bra i juni!!

Kramar Bella

Villa Ell sa...

Hade det varit min man så hade jag hoppats på att han sålt våran båt, för jag åker ändå inte med hehe!
Kul att det gick bra för dom i cupen, tråkigt iofs med förlust men nya tag till nästa cup
Kram Sandra