fredag 30 mars 2012

Olika håll

M flyger till Finland med farmor idag så henne hämtar jag 12 i skolan och N får också gå hem då. Hon och jag ska shoppa lite. A slutar lite senare och får gå hem med en kompis, så alla barn går åt olika håll. Sen blir det en lugn fredagskväll med god mat och kanske lite vin.


Lördag har jag bokat in klättring med A och mamma I och hennes dotter L. De var med oss i Dalarna på sportlovet och mamma I har frågat om de får följa med och klättra nån gång. Så imorgon skulle sambon jobba och då tänkte jag passa på. Jag byter och tar med mamma I och L och lämnar N där som kan leka med S. De är dagiskompisar så det passar bra. Då är alla sysselsatta och glada. Nästa gång ska alla få fälja med och klättra men eftersom jag är själv och säkrar blir det för många med 4 barn med, då får de vänta så mycket och tröttnar. Om det blir nån nästa gång förstås?! Få se vad L tycker om att klättra och om mamma I provar? Hon har provat förut men då fastna hon på väggen och våga inte klättra ner. : )

Ha en toppen helg!

4 kommentarer:

Hannis sa...

Troligast skulle jag också fastna på väggen=))

Hoppas du får en riktigt bra helg/
Kram Hannis

Tina sa...

Först skulle jag ge järnet, sedan stanna upp mitt i allt och undra vad jag pysslade med egentligen..

kramkram igen

Team Åsgård sa...

Jag skulle nog ramla ner så klantig som jag är, ha ha...
Men det skulle vara kul att prova:)

Trevlig helg!

A House With A View sa...

Wiiiieee ser ju helläskigt ut!!!!!! Men lite kul också faktiskt:)))

Kraaaaaaaaaaaaam aka