söndag 25 mars 2012

Post

Fick post i måndags och i ett paket som kom låg denna fina lilla häst. Det är Susanne som har bloggen Susanne´s Kreativa Sida som har gjort den till mig. Så himla fin och välgjord! Jag har själv ett mönster på att virka en sån häst men kände att den kommer aldrig bli klar och då erbjöd Susanne att göra en till mig. Tack så hemsk mycket!! A fick den och hon döpte den på en gång. Vad det var har jag glömt nu? : )




Så härligt med alla dessa kreativa bloggare som delar med sig av tips och ideér och fina saker!

6 kommentarer:

Tina sa...

Det var en fin Pålle!
Tänkte på dig idag när jag ställde fram betonggrejen..

Kramen

Madeleine sa...

Vilken fin! Jag har börjat att virka en amigurami, men den blev aldrig klar...

Ha en skön kväll!

Kramiz Madde

A House With A View sa...

Men oj vilken jättefin häst!! Vilket fint hantverk! Beundrar människor som kan sticka och virka, verkar kul men jag har aldrig lärt mig det själv...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, så söt!
Minstingen här hemma virkar amigurumis, så detta kan nog vara nåt för henne att testa! ;)
Ha en fin-fin dag!
Kram!

Allt och/eller Inget sa...

Vilken fining! Så söt! Hihi, visst är det svårt att komma ihåg namnen på alla gosedjur barnen har :)
Kram Linda

Helena sa...

Han heter Pålle det ser jag det :-)
Visst är det häftigt med alla rara bloggisar?!
KRAM från mig!