torsdag 10 maj 2012

Galet förslag

Förra veckan prata jag med min kompis M och då sa hon att hon hade ett galet förslag. Okej, vad är det??
Jo, hon var sugen på att åka till Mallorca med sina två tjejer och undra om jag ville följa med med mina tjejer. Eh, okej!? Om 2 veckor då ungefär. Jaha, ska kolla med min bättre hälft och se vad han säger, eller sämre det beror på hur man ser det. : ) Eller som min kompis sa, det beror på vad han svarar. Så sant!

Barnvänliga hotell Sea Club.

Så igår boka vi! Om 3 veckor drar alla tjejer till Mallorca. Ska bli kul!

Ha en toppen helg på er!

6 kommentarer:

Tina sa...

Skitkul!!
Ser du en sådan där fin tårtkartong på ett konditori, köp en sådan till mig. De är såå fina!
Men säg inget till dottern, vill ju inte att den hamnar i återvinningen hihi.

kram

A House With A View sa...

Låter sååååååååå himla kul!!!!! Gud så kul! Hoppas få se lite finfina bilder från resan sen:)

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Tina sa...

De är vita med fina mönster och färger. Finns även runda..kanske går de att vika ihop.

kramen

Hannis sa...

Underbart!
Om du känner för att ha övervikt på resan så ta med mig i bagaget=))
Sol är vad som behövs nu!

Kram Hannis

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jisses, så skoj!! Värme, sol, och några av sina vänner runt omkring sen. Kan det bli bättre?! :)

Ha en fin helg! Kramar kramar!

Team Åsgård sa...

Galet och väldigt bra förslag!