måndag 28 maj 2012

Härlig helg och problem.

Hej!


Hoppas ni haft en toppen helg med fint väder.

Jag var på wallmans med några tjejer i fredags och titta på back to the 80´s. Jätte trevligt!
Lördagen ägna jag åt att gräva och köra fyrhjuling och skjutsa till kalas. Sambon fick diska då vår diskmaskin tydligen mår dåligt. Det börja ryka om den häromdagen.
Söndag lite shopping, iväg på fika för en som fyllt 9 år och sen iväg på middag för en som fyllt 33 år. Hem och så gräs och skära ner rabarberna som blivit JÄTTE stora. Baka paj eller koka saft kanske eller kräm? Vi får se.

Sen undrar jag om nån av er har koll?
När jag ska försöka lägga upp ett inlägg från min iphone med bild så får jag detta meddelande:

Publishing Error
The opertion couldn´t be completed. (Insufficient storage quota)

Vad menas med det? Har stått förut men så plötsligt så gick det göra ett inlägg men så kom det igen.
Vad gör man? Jag kan göra inlägg utan problem från datan. Det är bara från iphonen det krånglar.

Ha en toppen dag!

6 kommentarer:

Tina sa...

Hm, det jag känner igen är insufficient storage quota. Då har du fyllt din kvot på Blogger förmodligen..
Kolla hur mycket du har kvar på ditt bloggkonto, annars vet jag inte.
Tar bilderna från iPhonen mer plats kanske, så tänker jag..

kramen

Team Åsgård sa...

Fint väder har vi haft men jag har inte sett så mycket av det eftersom jag jobbat.
Vi hade spöregn på fredagsnatten så nu är det inte mycket äppelblom kvar, tyvärr...

Ha det så bra:))

A House With A View sa...

Oj det låter som du har haft det hektiskt i helgen, men roligt också med kalas-firandes:))))

Kan tyvärr inte hjälpa dig med det tekniska...

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej ! Oj oj va mycket du har hunnit med i helgen..man får lite extra energi av solen !! Blev det någon rabarber saft ?

mvh anette

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken härlig helg du haft. Trist med diskmaskinen dock ...

Ingen aning om det där med IPhonen, har ingen själv så jag vet inte hur det fungerar - hoppas att det löser sig :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej hopp!

Nu har jag lagt upp mina svar på frågorna :)

Kram!