fredag 1 februari 2013

Äntligen...

...lite sol och kallare ute. Det har slutat regna och töa. Veckans väder har verkligen varit tråkigt så nu till helgen fint väder, vilket inte är helt fel! Fredag och huset är städat. N är hemma med idag då hon snorar lite. I stort sett så får hon alltid feber när hon blir förkyld och igår var hon upp till 38 så det var inget undantag.


Har ni sett? Det blommar hos mig! Vet inte vad det är men vad gör det? : )


Här blir en rätt lugn helg.

Ha en toppen helg!

8 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Men så mysigt med lite spännande knoppar.
Stackars N hoppas hon kryar på sig fort så ni får en härlig helg. Kram Malin

svart vitt och rött sa...

Det spelar ju ingen roll egentligen när det är så fint som kommer upp ur jorden :-) Ha en go fredagskväll!

Anonym sa...

Du är rolig du, först trodde jag du menade Therese Ahlshammar (urk). Men sedan förstod jag att du menade Ahlström, hehe. Ja, kanske när jag tänker efter...

Danska kramar Tina

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, skönt med några minusgrader!
Så vackert det blommar! Snart är det väl dags att plantera om blommorna.

Trevlig helg!
Agneta

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ha en toppen helg du med och visst var det skönt med lite kyla och sol, jag gillar inte det grå och blaskiga.....och jag SKA sluta skriva upp när jag ska ringa mamma och blogga jag SKA!!!! ;)

Kram Ullis

Hannis sa...

Vilka fina bilder!
Ger hopp om ljus och sol.
Behövs nu...

Fina helgen till dig/Kram Hannis

Bella sa...

Vilket underbart väder det varit idag, härligt med sol och det kändes som en försmak på den efterlängtade våren :)

Hoppas du har en mysig lördagkväll med din familj

Kramar Bella

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Ja du. Sovmorgon är något som vi får ta när barnen fyllt tonåring. Tror jag :)

Vad ska ni göra idag?

Kram