fredag 8 februari 2013

Ordning & Reda!

Hej och trevlig fredag på er!

Härom kvällen var vi till Ikea och shoppa lite, både till hemmet och till jobbet. Bla handla jag lite lådor till M så hon kan gömma undan alla sina saker. Ni som hängt med ett tag kanske kommer ihåg hur fint hennes rum var när vi byggt klart hösten 2010 om inte kan ni titta här. Kan säga att så fint och prydligt är det inte längre!


Köpte 4 stycken lådor som hon kan ha uppe på skåpen ovanför sängen. Där ska hon sortera in sina saker.


Bla dessa som låg uppe på skåpet som jag nu la ner på sängen istället. Hon fick sluta tidigt idag också så det passa väl jätte bra att rensa lite då! : ) Även i skåpen behövs rensas.


Tidsskriftsamlare inhandlades också för alla tidningar och dylikt. Det som är under är ett skrivbord om ni inte ser det vilket inte är så lätt med allt uppe på. Nu ska vi se om det blir nån ordning och reda här?!

Detta är väl ett typiskt tonårsrum kan jag tänka mig. Eller?

Ha en toppen fredag!

2 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Inte bara tonårsrum! Hon är inte ensam om att behöva rensa!
Jag ska just gå igenom ett skåp i badrummet. Skönt när man fått lite ordning även om det inte håller i sig så länge.

Trevlig helg!
Kram Agneta

svart vitt och rött sa...

Ordning försöker jag också få :-) Men visst är det också typiskt tonårsrum :-) Perfekt med en mamma som fixar ordningsboxar och annat kul att sortera med! Ha en fortsatt go kväll!