fredag 22 februari 2013

Sportlov


Att förstå sig på djur är inte alltid lätt och det kanske bara var en slump att han börja vandra runt efter att farmor och farfar varit här. Det kanske är varmt därnere, behöver röra på sig, vem vet? En sak vet jag och det är att det inte är okej att lägga sig och tugga på ett ben bredvid mig mitt i natten! Finns gränser vad jag går med på!!

 
Nu tar vi i alla fall sportlov (börjar på måndag) och tar oss till Dalarna för kortvasan. Sambon, M och M´s kompis E ska åka de 3 milen tillsammans. Fast som många andra i detta avlånga land så har vi sjukdomar här hemma. M fick feber i söndags och ont i halsen, hosta. Hon var hemma mån-tis, gick en stund på onsdagen. Hemma igår, börja bli snorig och även jag snorar så nån kortvasa för hennes del ser mörk ut. Hoppas sambon och E håller sig friska!
 
Tar med mig nya boken jag håller på att läsa, har även andra delen som ligger och väntar.
 
Trevlig helg på er!!

3 kommentarer:

Tina sa...

Djur kan jag inte så mycket om men att äta nattetid är ju inte så bra, hehe!

kram o trevlig helg

Anette Ryan sa...

Bentuggare bredvid sängen nattetid skulle jag också undanbe mig.
Krya på er och ha det så himla fint på sportlovet.
Kram Anette

svart vitt och rött sa...

Fy vad jobbigt med gnagande hundar nattetid :-) Hoppas att det blir friska tag i spåren och att ni kryar på er! Ha en go fredag!