lördag 15 januari 2011

Dax igen.

Nu är jullovet över och vardagen tillbaka, så då är det dax att sätta igång med huset igen. Sambon börja med att tömma ut alla saker från toaletten eller blivande i alla fall. Sen gick han ut och skotta bort all snö som låg uppe på gipsen och plyfan. Vi bar in det och ställde det i vardagsrummet så de får torka till lite. Få se om de går att använda?
Jag tog tag i bastun och börja gå igenom lite kartonger. M fick ner 3 st flyttlådor i sitt rum som hon behöver kolla. Vet ej var hon ska få plats med allt? Rensa vore jätte bra!!
Jag plocka upp en kartong med foton och sånt. Kul att kolla på gamla kort. Hitta en kalender som jag gjort från 1999, oj,oj, vad ung man var. N undra vilka som var på bilderna? : )



En gammal fågelholk som sitter på ett träd bakom huset. Fanns där innan vi flytta hit. Ganska fin tycker jag.

1 kommentar:

Tina sa...

Haha, det med korten var kul!
Jisses, tänk hur man såg ut för 10 år sedan. Jag hade nog inte känt igen mig själv...

Kram o trevlig helg, Tina