måndag 24 januari 2011

Regler.

Som hemma hos de flesta så har vi vissa regler.
Två av dem är:
Inga hundar i soffan.
Inga hundar i sängen.
Så igår när jag satt och läste för N i hennes rum så höll sambon på att fixa lite och gick in och ut i tvättstugan. Zigge låg i dörröppningen till köket och titta på. När man sen hörde sambon dra för duschdraperiet för att dusch så reste sig Zigge snabbt som blixten och försvann in i vardagsrummet. Jag hörde M ropa på pappa men han hörde inte så jag gick och titta. Tänkte vad har Zigge tagit nu, har en tendens att ta sånt som ligger framme! Men inte denna gång.


Hej, ska bara kolla lite TV med de andra.


Vad har jag gjort??

Ha en ny trevlig vecka! Själv är jag hemma med A idag som har feber.

/ Kia

1 kommentar:

Ord & Känsla sa...

Lite roligt, han ser ju faktiskt lite skyldig ut;) Förstår att man måste ha regler när man har djur i huset!
Hoppas att A snart blir frisk!

Ha en bra dag!
Kram Helena