tisdag 18 januari 2011

Lyssna på fröken.

Igår var det dax för simning för N och A. Förra veckan var det första gången för N och innan hade jag sagt att hon måste lyssna på fröken vad hon säger att man ska göra. Ja, hon lyssnar.
Första gången får man vara med och titta så jag och A satt och titta på. N är 4 år och har då inte alltid så lätt att just lyssna och det här var väl inget undantag. Fröken sa till ett antal gånger.
A kommentera att lillsyrran inte lyssna och sa att så gjorde inte hon. Då var påminde jag henne om en tjej som var mer under vattnet än över och då är det rätt svårt att höra vad fröken säger! Då titta hon bara frågande på mig. : )
När N var klar sa jag att nästa gång får hon nog lyssna lite bättre.
Väl hemma igen fråga pappa N hur det hade gått. Svaret han fick var: Jag lyssna LITE på fröken!!
Hur det gick med lyssnandet igår vet jag inte.

Det lyser bus!

1 kommentar:

Tina sa...

Ja, det gör det verkligen! Hon ser riktigt lurig ut..

Kram Tina