tisdag 4 januari 2011

Packa

Jobbat igår och idag, imorgon drar vi upp till Dalarna för att ha träningsläger inför tjejvasan. Jag, min kompis, svärmor, svägerska och hennes kompis ska ge oss på att åka de 3 milen. Så vi tänkte passa på nu när det är lite halvdagar och klämdagar och åka upp och träna lite. Kan behövas!! Tekniken om inte annat. : )

Nu när jag jobbar är sambon hemma med barnen och de fick uppgiften att städa ur bilen och packa ihop skidor m.m. Sambon sa åt mig att skriva en lista men skidor kommer du väl ihåg? Ja, ja han fick en lista. Ville att han skulle plocka fram sina kläder. Måste jag packa själv?? Du kan väl åtminstone lägga fram det du vill ha med dig!? Ja, jag har skämt bort dem där hemma men å andra sidan då blir det som jag vill ha det. : )

Vår Narnia lampa.


4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Undrar om sambon (min) resonerar likadant! *skrattar* Ha en trevlig resa.
:)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack!
Lycka till på träningslägret!

Kram Maria

Tina sa...

Lycka till!

Kram Tina

Sköna o Gröna Ting sa...

Hahaha.., jag känner igen där där med att skämma bort familjen.., eller snarare ha kontroll över sitt jädrans kontrollbehov:))))
Jag log när jag läste:
..., då blir det som JAG vill ha det!!!!
Känner igen mig!

Träningsläger.., redig du är!
Jag ställde mig på ett par skidor för första gången förra året men aldrig mer..., nopp, inget för mig inte!!!
Jag skyller på att jag är Skåning...

Hoppas du nu får en härlig helg ute i friska luften och ge gärnet på träningen.
Kram
Marianne