torsdag 3 mars 2011

Zigge 3 år


I torsdags när vi kom fram till Dalarna så fick Zigge en semla. Det var nämligen hans födelsedag, hela 3 år har han blivit. Min gamla hund fick alltid en semla på sin födelsedag så traditionen har fortsatt. : )
Han satt där snällt och vänta medans matte först skulle fota och så snegla han på husse.... får jag....??
Tillslut så kom det magiska ordet....varsågod....slurp så var den semlan borta.
Om den var god, det vet han nog inte, hann inte känna efter.

Grattis Zigge!

6 kommentarer:

millandante sa...

Åhh så gulligt!!:)

Vad imponerande att du åkte tjejvasan!!!

Tack för din lyckohälsning och för att du ville vara med på en lott!:)

Milla

Helena sa...

Men vem åt den andra halvan av semlan det undrar jag?;-)
Vår Sigge fyllde 6 år nyligen ingen ungtupp längre så nu vet jag inte vad vi ska skylla på fniss Ha det så bra!
Kram från mig!

Hannis sa...

Vad fin han är!!
Kan tänka mig att han njöt av semlan.

Bra skrivet om tjugo år kvar till hundra!
Det ska jag hälsa henne=))

Kram Hannis

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis till fina killen! Kram Maria

TIDSOPTIMISTEN sa...

Gud vad söt han är lilla Zigge (och lydig). Grttis till honom på 3-års dagen !!!

Kram F

Hem och Lycka sa...

Hihi, vad kul!

kram