tisdag 18 oktober 2011

Ge blod

Vart tog det fina höstvädret vägen??
Utanför fönstret regnar det och det verkar vara en hel del.
Idag ska jag göra något som jag tänkt göra läääääänge men aldrig kommit till skott. Ge blod. Brukar ni göra det? Nära jobbet stannar blodbussen och varje gång har jag tänkt att det är ju nära och bra men då har jag oftast varit påväg till gymmet eller hem. Men idag så är sambon hemma med N och då hämtar han A i skolan. Så jag behöver inte passa någon tid och då ska jag passa på att tappa mig på blod.

2 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Jag vill gärna ge blog och gjorde det under några år men det blev problem med kärlen på ngt vis, tog för lång tid, så Blodbussen sa att det inte är ngn idé att jag kommer igen. Tyvärr. Hade gärna fortsatt.

TIDSOPTIMISTEN sa...

Jättebra, jag var själv blodgivare många år tills jag fick högt blodtryck och behövde medicineras så då blev det nobben (för min egen hälsas skull) annars skulle jag fortsatt. Dessutom får man fina presenter ;)

Kram F