måndag 17 oktober 2011

Vinnaren

Vinnaren är utsedd och det blev Kristin och hon hade valt maschallhållaren så den kommer hem till dig. Två rätt och det var God Jul x 2 som alltså 2 stycken maschallhållare ska ha. Ingen blogg har hon så det blev ingen bonus till henne men då tänkte jag så här....



....det fanns 4 stycken andra som hade gissat på God Jul x 1 och ni ska få en varsin bonus istället.
Bonusvinnare är:



Bonusen består av en betongstjärna som ni ser ovan och ni får välja valfritt namn som det ska stå på. Man kan även få med ett datum under. Så maila mig er adress och vilket namn det ska stå så skickar jag hem det till er.
Tyvärr kan jag inte avslöja de andra maschallerna än....

6 kommentarer:

Emilias sa...

Meeen åh vad glad jag blir!! :) även fast jag inte vann första pris, hihi! TACK!

Mailar dig vad jag vill att det ska stå!
KRAM

Ord & Känsla sa...

Grattis till alla vinnare!
Att man inte kunde gissa det. Det var en klurig tävling!

Kram Helena

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis till vinnarna!

I veckan blir det inte så mkt. Har en läkartid till Svante på torsdag. Det är det enda vi har inbokat. Och i helgen väntas det gäster från Göteborg. Svantes gudmor och kille kommer :)

Nu blir det lite frukost! Kram kram!

Postadress Torslanda sa...

Åh så kul!!! Kikade ju in här igårkväll och kollade men då var ingen vinnare presenterad ännu!!!
Wow! Tack! Ska fundera på texten.

susanne lindén sa...

Tusen tack! Mailar dig adressen och vilken text som skall stå på stjärnan.

Ha det gott!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Åhh vad glad jag blir, tusen tack för bonuspriset. Väldigt passande till en sjukling som behöver lite uppiggande nyheter ;) Jag mejlar dig angående texten.

Stor kram F