lördag 19 november 2011

Paket påväg!

Till någon i detta avlånga land ska detta paket färdas.


Hoppas ni har en toppen helg!
Jag har varit lite kreativ ute i verkstaden idag och fått till lite grejer. Hoppas nu att bubblorna är på min sida eller egentligen inte alls. Jag vill inte ha några bubblor!!
Kommer ni ihåg grytunderläggen jag skulle göra? Dom som jag klippte till tapet och la i kräftlådor?
Vände på dom igår och de blev tok bra. Inte en bubbla i sikte och mönstrena blev kanon. Den ena tapeten som jag inte varit nöjd med tidigare på ljusstakarna passa utmärkt på underlägget. Buy the way så är det samma som på paketet här ovan. Ska visa snart men nu ligger de på blöt så det kommer senare.

Nä, nu ska lördagsgodis fram och imorgon väntas det dop av lilla A.
Ha en skön lördag på er!

2 kommentarer:

Tina sa...

Nu vågar jag knappt skriva vad jag önskar...
Mina sista skivor fick bubblor runt om kanterna, konstigt! Annars är de perfekta...
Vad kan det bero på, tror du?

Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Så kul att det blev tokbra! :) Väntar med spänning
Kram / Maria