söndag 6 november 2011

Trevlig söndag

Vill jag önska er alla.
Idag har vi blivit klara med inredningen i klädkammaren. Hyllor upp och en skiva över, samt en klädstång. Blev toppen. Jag har börjat flytta in lite smått, ni ska få se sen.

A har fortfarande feber runt 39 grader. Vad beror det på? Hon är inte snorig eller ont i halsen. Hon har börjat hosta lite sen igår. Får ringa VC imorgon och se vad de säger. Febern har ju suttit i sen i torsdags.

Nu är det dags att fixa middag och förresten tack för era kommentarer om lampan. : )

4 kommentarer:

Tina sa...

Kontakta Vårdcentralen...bra i detta läget.
Jag tänkte på dig i eftermiddags, då jag tog ut mina betongskivor. De ser riktigt bra ut, förutom ett- två ställen där det blivit bubblor.
Rörde ihop en smet till och tjoff i formen. Det blev lite över och så jag tog en spann, i med värmeljus och hade ett ståhej med att få dem att ligga stilla. Ja ja vi får se, kanske använder jag mina två första iaf om dessa inte blir bra.

Kram o krya på lilltjejen!

Helena sa...

Hm tokigt med ihängande feber...jobbigt.
O du har redan laddat med amaryllis fin serru!
KRAM från mig!

Helena sa...

Fniss jag tänkte att nu har jag skrivit nått tokigt men nej då amaryllis står det ju!
Hyacint fniss...dom där som luktar du vet? ;-)

KRAM!

Hannis sa...

Härligt med klädkammaren!
Såg ut att vara ganska stor=))
Det är en sån där sak som jag verkligen skulle behöva göra något åt här hemma.
Eller förvaring överhuvudtaget!

Fin vecka /Kram Hannis