måndag 7 november 2011

Grattis min älskade sambo


Idag är det sambons fördelsedag och det ska vi fira lite lugnt med våra föräldrar ikväll. De får komma och äta middag och sen lite fika. Vi brukar samla alla på en gång, familj och vänner som känner sig manade att komma men eftersom A fortfarande har feber så blir det en lugn kväll med våra föräldrar bara.

Hoppas ni får en toppen vecka!

Ett litet tillägg:
Middagen blev avblåst då läkaren på VC misstänkte njurbäckeninflamation och skicka oss till sjukan med en remiss. Sambon åkte med A dit och nu är de påväg hem. Tyvärr så står vi på ruta ett igen då de inte hitta något fel. Så vi går hoppas febern går över snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi känner oss manade ;) men kommer en annan dag! Hoppas ni får en mysig kväll! Kram Kristin

Kia sa...

Se det funka! : )
tack detsamma.

Postadress Torslanda sa...

Då säger jag både Grattis och Krya på sig!

Tina sa...

Så bra att ni fått hjälp på VC, hoppas det går fort över..
Jag blev lite nyfiken på din hälsning, vill du skicka mig något??

Kram o hälsa sambon grattis från mig, en helt för honom okänd dam i cyber..

kram

Emilias sa...

Grattis till mannen!!

Men usch då, stackars liten! Hoppas det blir bättre snart!!
Kramar

A House With A View sa...

Stooort grattis till din sambo!! Men vad tråkigt med sjukdomar och elände!!! Inget kul...

Krya-på-sig-hälsning från aka