måndag 19 september 2011

Award



Fick en award av bloggerskan BBQ Village och det tackar jag så himla mycket för!!
Här var hennes motivering.
Melixa design: Kreativ och aktiv blogg. Vill man rycka upp sig ur soffan ska man gå in här och få sig en spark i baken.
Kul att man kan få någon ur soffan tycker jag. : ) Man ska även svara på 5 frågor.

1. Varför börja du blogga?
Jag börja blogga i samband med vår husombyggnad så att de som ville kunde följa bygget på lite avstånd.

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer de som jag har på min blogglista men tittar även in hos flera andra.

3. Favoritfärg?
Rött & svart.

4. Favoritfilm?
Har nog inte en speciell utan gillar många och blandat. Holidays, gladiatorn, Pretty woman m.m.

5. Vilket land drömmer du om att besöka och varför?
Just nu drömmer jag om att åka till London och få julshoppa lite och titta runt. Har aldrig varit där.

Man ska nu skicka vidare till 5 andra bloggare men jag har sett flera har fått och jag väljer att låta bli men uppmanar er andra att själva svara på de 5 frågorna. Så awarden är till ALLA.

Ha en toppen måndag.

7 kommentarer:

Tina sa...

Intressant läsning om dig, åk till London det är hur häftigt som helst inför julen! Något hysteriskt, men sevärt..
Nej vi kände inte varandra innan bloggandet. Det blev en positiv överraskning att vi bodde varandra så nära.
Lyktan kommer från Gekås (!), 49 pix för denna stora varianten. Finns i stan för tre ggr priset...ett fynd mao.

kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Hoppas du kommer iväg till London för lite julshopping, det är alltid kul att röja runt i butikerna och just juletid är det lite extra stämningsfullt. Grattis i efterskott också, har varit lite "off" ett tag så jag har lite att komma ikapp. ;)

Kram F

Ord & Känsla sa...

Grattis til dinAward!
Roligt med uppskattning och vad kul att läsa lite om dig.
London är en mysig och enkel stad att åka/gå i. Det är som att komma hem varje gång jag varit där. Fyra ggr har det blivit hittills. Jag säger till alla som inte varit där att åka dit. Vi har ännu inte lyckats gå på teater och någon loppis. Det får bli nästa gång;)

Kram Helena

Ord & Känsla sa...

Blev lite felstavning i början, men
Grattis till din Award ska det vara!

Helena sa...

Precis så tycker jag om din blogg.Du o din familj har en sån inspirerande livs stil!
KRAM från mig!

Ord & Känsla sa...

Kul att du gillar vårt uterum!
Vi är ju väldigt nöjda och därför kan jag inte sluta visa bilder;)

Jo, ang golvet så är det trall precis innanför dörrarna. Annars är det plywoodskivor och mellan reglarna har vi fyllt med frigolit och ovanpå allt har vi matta som ska tåla 3000 soltimmar.

Kram kram

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis och kul att läsa!
Jag hoppas att Zigge är bättre och att ni får sova. Vilka snygga betongsaker du gör.

Hälsningar Agneta