måndag 26 september 2011

Ny vecka!

Ny vecka nya tag och lämna sjukdomar bakom oss! Inge mer snor utan nu tar vi tag i träningen igen. Börja lite smått i fredags med 30 min på min orbitrek och sen lite styrka på det. En härlig träningsvärk spred sig i kroppen! : ) Idag blev det spinning på lunchen och det var längsen jag svettades så mycket, hon körde skiten ur oss och skönt är det. På onsdag fortsätter jag med zumba som lunchpass. Ska bli kul, har bara provat en gång förut.
Efter jobbet är det bara att åka hemåt och hämta A och hennes kompis och åka tillbaka för ridning. Förra gången var pappa med men tydligen är jag bättre. Det tackar vi för!
Sen ska jag förbi ica maxi och hämta ut veckans middags kasse. Få se hur det är? Måste få lite inspiration till maten och här hämtar man en färdig markasse. Smidigt.



På torsdag blir det bouldring med A. Hon går inte på klätterskolan längre men vi har sagt att vi ska åka och klättra ganska regelbundet ändå. Det här blir första gången vi kommer iväg. Lite seg i starten. Kanske M hänger på också medans sambon och N går på seglarskola.

Hur ser eran vecka ut?

5 kommentarer:

Helena sa...

Du får berätta om matkassen sen!
Veckan blir lugn då jag känner att en förkylning är på G som ett brev på posten.Sambon har är sjuk så jag kommer nog inte undan...
KRAM från mig!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Mycket träning här med, förmodligen bara vilodag tisdag och då ska jag ut med jobbet och äta indisk mat...mums!!!

Kram F

Tina sa...

Jag vilar idag, bara vilar.
Skönt att ni börjar bli helt friska, har klarat mig än så länge, ta i trä...

kram

Postadress Torslanda sa...

Jag är också nyfiken på ICAs matkasse. Läste förra veckan att den numera finns här i Torslanda också

Tina sa...

Om du gilla´r ett grovt bröd, då borde du prova att baka Hälsobrödet. Man rör bara ner allt i en bunke och slevar upp i två formar. Går inte att misslyckas, innehåller bara nyttiga saker dessutom..ok lite vetemjöl faktiskt.

kram